زندگی از نوع دوم

متن مرتبط با «امنیت» در سایت زندگی از نوع دوم نوشته شده است

چقدر ما در امنیتیم...

  • نیلوبلاگ

    تمام دقت را کردیم خون از دماغ هیچ امریکایی ریخته نشود.xa0ممنون از این همه مسئولیت بپذیری...xa0کاش این مسولیت پذیری در مورد 59 کشته کرمان... 150 کشته سانحه هوایی هم وجود داشت.xa0مگه کشوری امنتر از مملکت ما هم وجود داره؟!u200bu200bu200bu200bu200bu200bxa0...

    ادامه مطلب
  • عزیزم ما امنیت داریم...!

  • نیلوبلاگ

    مملکت ما امنیت داره...چقدر این جمله رو من شنیدم...!  هیچ جای دنیا به انداره مملکت ما امنیت نیست. واقعا باید به این مملکت و ادمهاش افرین گفت. داعش همه جا رخنه کرد الا اینجا. برید حال کنین ملت.. این مملکت امنیت داره... یکی نیست بگه اخه شما چتون شده؟! مگه داعش حمله کرده که ریختین تو  خیابون و دیشب و تا صبح تو ماشینهاتون سر کردین؟! این مملکت امنیت داره عزیز من برو بگیر بخواب...!  به تعبیر بعضی، به این میگن امنیت...  امنیت یعنی فقط نترکیدن بمب تو کوچه و خی...

    ادامه مطلب