تمام دقت را کردیم خون از دماغ هیچ امریکایی ریخته نشود.
ممنون از این همه مسئولیت بپذیری...
کاش این مسولیت پذیری در مورد 59 کشته کرمان... 150 کشته سانحه هوایی هم وجود داشت.
مگه کشوری امنتر از مملکت ما هم وجود داره؟!
زندگی از نوع دوم...
ما را در سایت زندگی از نوع دوم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167