
عجب شب غریبیه امشب.xa0 دارم تنهاترین شب چله عمرم رو سر میکنم...xa0 دلم برای پدر تنگ...xa0 دوس دارم برم یه جای بلند و فریاد بکشم و پدرم رو صدا کنم...xa0 هیچ چیز جای هیچ چیز رو نمیگیره...xa0 هیچ کس جای هیچ کس رو نمیگیره...xa0 هیچ چیز و هیچ کس جای پدر رو نمیگیره...xa0 پدر الان کجایی؟؟؟؟؟xa0 دلم تنگ برات، جان من اگه صداما شنیدی امشب بیا به خوابم.xa0 جان من.xa0 + نوشته شده در سه شنبه سی ام آذر ۱۳۹۵ساعت 20:0 توسط مختار عبدالهی...
ادامه مطلب
تنهاییمان را به هر قیمتیxa0 نفروشیم؛ که تنهایی خود گوهری است کم یاب....
ادامه مطلب