شب چله

خرید بک لینک
عجب شب غریبیه امشب.

دارم تنهاترین شب چله عمرم رو سر میکنم...

دلم برای پدر تنگ...

دوس دارم برم یه جای بلند و فریاد بکشم و پدرم رو صدا کنم...

هیچ چیز جای هیچ چیز رو نمیگیره...

هیچ کس جای هیچ کس رو نمیگیره...

هیچ چیز و هیچ کس جای پدر رو نمیگیره...

پدر الان کجایی؟؟؟؟؟

دلم تنگ برات، جان من اگه صداما شنیدی امشب بیا به خوابم.

جان من.

+ نوشته شده در سه شنبه سی ام آذر ۱۳۹۵ساعت 20:0 توسط مختار عبدالهی
زندگی از نوع دوم...

ما را در سایت زندگی از نوع دوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:50

صفحه بندی