یه طرح داشتم که چهار سال پیش داستانش و نوشتم. اواسطش بود که متوجه شدم به درد نمایشنامه بیشتر میخوره. نمایشنامه اش و نوشتم. اونطوری که باید راضیم کن نکرد؛ فیلم نامش و نوشتم.. . دو سال داره رو فیلم نامش کار می کنم. بعد یه مدت تعطیلی شروع کردم به باز نویسیش. فکر میکنم کار خوبی بشه. گاهی، وقتی به نوشته های گذشته نگاه میکنم به خودم میگم این ایده چطور به ذهن من رسید؟ مثل همین فیلم نامه...
ما را در سایت زندگی از نوع دوم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149