حس غریب

خرید بک لینک
حس زنده بودن دارم...

حس غریبی است...

مدتها بود تجربه نکرده بودم. انگار خیلی قدیمی است. یادم نیست آخرین بار، چند وقت پیش این حس را تجربه کردم.

مهم نیست...

مهم این است که الان حس زنده بودن دارم.

دوستش دارم...

امیدوارم مانی باشد...

زندگی از نوع دوم...

ما را در سایت زندگی از نوع دوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 13:32

صفحه بندی